Vicc of the DAY

"Akkora paraszt vagy, hogy patkány volt a matchboxod!"

Alapbölcsesség

Írhatnék ide akár mottót is de nem írok. Helyette inkább olvassatok >)

Friss topikok

Linkblog

A nagy meleg ugyebár csodákra képes

2008.08.04. 22:14 | ryanidasz | 1 komment

Na ja az utóbbi napokban talán kissé rohasztóbb meleg volt mint eddig...jelen pillanatban is mikor e sorokat írom tocsog a gatyám az izzadságtól hogy szépen fogalmazzak...no de nem is ezt akartam írni, úgyhogy inkább belekezdek abba amit tényleg le akartam írni. Hű de szép kerek mondat lett. Nos. A minap sürögtem forogtam az udvar és a lakás közt. Épp becsuktam a bejárati ajtót mikor is...kedves egyszem kutyám olyat odarókázott az ajtó elé hogy csak lestem...mondom bazz...kimentem ügyelve hogy ne lépjek bele abba a nukleáris folyadékba...kutyám persze nem fogta fel hogy mit tett úgyhogy virgoncan csóválta a farkát...én ezt nem vettem viccesre, kezembe vettem a "fenyítőpálcát" ami jelen esetben egy darab nádnak felelt meg, és elkezdődött a szokásos kergetőzés az udvaron...elöl a kutya szaladt mögötte én, kezemben a pálcával...tiszta Benny Hill jelenet...aztán meguntam és utánahajítottam a pálcát...persze nem hatotta meg a dolog...sőt inkább ő sértődött meg...na hát ennyi a mai nap sztoreeja...:D

A bejegyzés trackback címe:

https://ryanidas.blog.hu/api/trackback/id/tr8600707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása